OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GRABOWA

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GRABOWA

O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA GRABOWA

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Grabów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 w związku z przepisem art. 8h ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 1112), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Grabowie uchwały nr VI/32/24 z dnia 14 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Grabów.

Granice obszaru obejmują całą gminę Grabów w jej granicach administracyjnych.

Każdy ma prawo do składania wniosków w przedmiotowej sprawie, w terminie do dnia 22 listopada 2024 r.

Wnioski składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wnioski należy składać na adres: Urząd Miejski w Grabowie, ul. 1 Maja 21, 99-150 Grabów lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miejskiego w Grabowie na adres /ak1ab6g75m/SkrytkaESP

Formularz składania wniosków, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grabowie oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grabowie.

Wnioski złożone po upływie wyznaczonego wyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.

Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada)wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Grabowa. Z niezbędną dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grabowie, ul. 1 Maja 21, 99-150 Grabów, w godzinach pracy Urzędu.

W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art.13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, informuję, że: 1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane jest Burmistrz Grabowa z siedzibą: ul. 1 Maja 21, 99-150 Grabów (dalej Burmistrz). 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, który może udzielić Państwu więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych realizowanych przez Burmistrza na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Burmistrzowi. Niezbędne jest również do wypełniania obowiązków ciążących na Burmistrzu i ochrony żywotnych Państwa interesów. Dane osobowe będą przekazywane innym odbiorcom, którzy współuczestniczą i wspierają Burmistrza w realizacji jego obowiązków wynikających z przepisów prawa lub uzyskanej od Państwa zgody. Mogą to być osoby fizyczne, osoby prawne lub ich organy np. urzędy centralne, inne jednostki samorządu terytorialnego, policja, sąd itp. Pełna treść Klauzuli informacyjna RODO dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Grabowie oraz dostępna jest pod adresem: https://bip.grabow.nv.pl/m,657,ochrona-danych-osobowych.html.

Nazwa pliku: Wniosek dla mieszkańca Plan Ogólny
Rozmiar pliku: 236 kb
Pobierz plik
Nazwa pliku: Wniosek dla mieszkańca Plan Ogólny​ (wersja edytowalna)
Rozmiar pliku: 61 kb
Pobierz plik